Portfolio website-ontwikkeling en online marketing

Hier vind je een selectie van projecten waar ik aan gewerkt heb op het gebied van online marketing en website ontwikkeling.

Nieuwe website Taskhero.nl

Voor het landelijk opererende bedrijf TaskHero heeft the Runneboom Connection een nieuwe maatwerk website ontwikkeld in WordPress. In Co-creatie is de website vormgegeven en ontwikkeld. Na de oplevering is de volledige website inclusief onderhoud overgedragen aan TaskHero zelf.

Online marketing strategie Zakelijkgroeien.nl

Zakelijkgroeien.nl is een website waar ondernemers informatie vinden om zaken helder te krijgen zodat ze de juiste keuzes maken en succesvol worden. Het platform biedt daarvoor informatie, tools en diensten. In de loop van de jaren is dit platform uitgegroeid tot een van de grotere platformen gericht op zzp'ers en startende ondernemers. Voor zakelijkgroeien.nl voeren wij de online marketing van A tot Z uit.

Bereikte resultaten:

25.000 bezoekers per maand

Top 10, 3 en 1 noteringen op belangrijke keywords in Google

Winstgevende Google Ads campagnes

Succesvolle samenwerking met diverse partners

Nieuwe website Volt4U

Voor het snelgroeiende zonnepanelenbedrijf Volt4U uit Wijk bij Duurstede heeft the Runneboom Connection de nieuwe website ontwikkeld in WordPress. De website ziet er goed uit op elk apparaat, is goed vindbaar, heeft een modern design dat opvalt en is eenvoudig zelf aan te passen in de werkomgeving van de website. 

caret-down caret-up caret-left caret-right
Rik v/d Horst
"Naast dat we heel veel mooie complimenten krijgen over de nieuwe website zien we echt een stijging in het aantal aanvragen via de website. Waar we vroeger 2 a 3 keer per week een aanvraag kregen via de website komt dat nu eigenlijk dagelijks voor. Het gaat zelfs zo goed dat we betaalde leadgenerators die we eerste gebruikten uitgezet hebben. Dit bespaart ons flink in de kosten. "

Nieuwe website & online marketing voor Hogendoorn Projectbeplanting

Voor het landelijk opererende en ambitieuze bedrijf Hoogendoorn Projectbeplanting heeft de Runneboom Connection een nieuwe website ontwikkeld en is het de partner voor  online marketing activiteiten. Maandelijks wordt op basis van analyse de online strategie aangescherpt en verbeterd.

Door hierin samen op te trekken heeft dit geresulteert in meer bezoekers maar vooral ook 2 x zoveel aanvragen via de website binnen 1 jaar.

De Wrap-Up movie van de week

Landelijke campagne Week van Zorg en Welzijn

De Week van Zorg en Welzijn is een week waarin de zorg en welzijn centraal staat. Instellingen openen hun deuren en er worden honderden activiteiten georganiseerd. Doel van de week is jongeren te enthousiasmeren voor werken in de zorg en de zorg in het algemeen en de medewerkers in het bijzonder in het zonnetje te zetten.

Voor de Week van Zorg en Welzijn heb ik de social media campagne opgezet in samenwerking met Blue-Max. De campagne bestond uit een gouden hart deelactie op Facebook,  zorgshouts door BN'ers, een compilatievideo van de activiteiten gedurende de week en advertenties via Facebook, Instagram en Google Adwords om mensen naar de week te krijgen.

Coco Heitink
"Jasper ondersteunt de online campagne voor de week van Zorg en Welzijn. Dankzij Jasper hadden wij eigenlijk geen omkijken naar de Google Ads retargeting en social media campagne die liep, hij heeft hierbij voor ons alles uit handen genomen. Jasper is iemand die zelf met veel leuke en enthousiaste ideeën komt en goed op de hoogte is van de laatste online ontwikkelingen. Hij is altijd goed bereikbaar, zet zich met veel passie in en is bereid om een schepje erboven op te doen om het perfecte resultaat te bereiken. Dankzij hem beschikt de Week van Zorg en Welzijn elk jaar weer over een geweldige wrap-up movie die we vaak inzetten."

Google Ads Campagne voor LearnLinq

Voor het nieuwe e-learning platform LearnLinq heeft the Runneboom Connection de Google Ads campagne opgezet, gemonitord en geoptimaliseerd. Maandelijks werd er gerapporteerd en op basis van behaalde conversies werd de campagne geoptimaliseerd en aanbevelingen gedaan voor het verbeteren van landingspagina's en de marketingfunnel.

Uiteindelijk is met deze campagne LearnLinq succesvol gelanceerd met meer dan 100 directe leads.

Jochem Verheul
"Jasper is een fijne vent om mee te communiceren en kan snel schakelen. Hij denkt goed mee en heeft zeker kennis van zaken."

Ontwikkeling website urbanoutka.nl

Voor de nieuwe evenementenlocatie Urban Outka op Lage Wijde in Utrecht heb ik de website ontwikkeld op basis van WordPress.  De website vertaalt het unieke urban concept van de locatie naar online. Door de visuele presentatie is het concept meteen helder en weet je als bezoeker wat je kan verwachten.

Online strategie prudentio.nl

Voor Prudentio heb ik de nieuwe website ontwikkeld en ben verantwoordelijk voor de online strategie. Prudentio is een organisatie van landelijk opererende echtscheidingsspecialisten. Online zetten we diverse kanalen in om leads te verwerven voor hun unieke aanpak.

Rob Bär
"Binnen enkele weken wist hij het klaar te spelen om van een online visitekaartje een website te bouwen met de ideale functionaliteiten voor onze dienstverlening. Dit alles door de inzet van de juiste combinatie van online marketing en webdesign. Anders dan anderen."

Organisatie en online marketing event ZZPTalks / Podium Z

Vanaf 2014 heb ik mede het event ZZPTalks / Podium Z georganiseerd. Dit event geïnspireerd door TEDx maar dan gericht op zzp'ers / ondernemers gaf 3 sprekers een podium om hun verhaal te delen met de aanwezigen. Deze verhalen waren altijd persoonlijk en gaven de toehoorders inspiratie en kennis vanuit de ervaring van de spreker zelf.  Ik was verantwoordelijk voor het concept, het organiseren van het event, de online marketing en presenteerde de avonden regelmatig.

Compilatie Podium Z 2016

Daarnaast heb ik o.a. gewerkt voor

Benieuwd hoe ik jou kan helpen?